fredag 25 juni 2010

Sjukskriven - Grattis bloggen!

Ja, det är väl därför jag startade bloggen: jag är sjukskriven efter en operation och är rastlöst. Vill ut och springa. Läser mig tokig på andras bloggar, lägger upp nya scheman... Emellanåt sitter jag även ute lite gran och njuter av solen.

Den 16 juni, alltså för ca 1 vecka sedan opererades jag i buken och har hittils inte kunnat gå mer än rund i lägenheten. Jag har redan missat det första träningspasset med TSM inför halvmaran och ikväll kommer jag missa det andra passet. Men vad ska man göra, det är livet.

Nu gäller det att ha tålamåd och tillfriskna så fort som möjligt. Det kanske kan bli en rask promenad redan på måndag? Kanske kryddas promenaden av lite jogg redan på tisdag, på onsdag... ja osv. Och innan man minns så är man tillbaka på banan igen. Det kanske inte bli någon 2-timmars tid på halvmaran men klara av den ska jag i alla fall göra! (Nu kan jag alltid skylla på min operation... hehe)

När min kära husman Daniel har fått igång sin dator igen kan man kanske ladda upp några bilder. Så länge kommer en bild av vår lilla familj: mamma Annette, pappa Daniel och dottern Heidi (1,5 år).

Önskar alla som tittar förbi att de hittar något de kan använda. Grattis bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar