torsdag 29 mars 2012

Sponsrad av Gainomax?

Gainomax sponsrar 20 utvalda med produkter inför Vätternrundan. Visst låter det fantastiskt? Eller? Man blir en del av Gainomax sports team och så ska man i gengäld blogga om sina framgångar under träningen. Visst passar det mig utmärkt? Jag tycker att shakes och bars är ett mycket bra komplement till en bra kost. Särskild efter ett träningspass ute på stan så har man inte alltid möjlighet att fylla på depåerna snabbt med det som kroppen behöver.

Nej usch, nu låter det redan som reklam. Det var inte meningen. Men vad tycker du? Besvara några enkla frågor eller tyck till i kommentarsfältet så hjälper du mig öka mina chanser att bli uttagen.

1. Har du provat shakes/proteindrycker, bars, gels i samband med träningen? Hur har det fungerat?

2. Vad är dina favoriter? Shakes, bars, gels, märken, smaker.

3. Var brukar du handla dina träningstillskott?

4. Vad anser du om sponsring?



http://gainomax.com/sports-team/
Annettchen_s@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. 1. Proteindrycker,Shakes De är goda och verkar få mig att återhämta mig.

    2. Shakes

    3. Pressbyrån/Coop

    4. Alltid trevligt

    SvaraRadera
  2. Shakes, bars, gels har jag provat. Shakes fungerar bra efter träningen. Bars och gels under cardio.

    Shakes med vaniljsmak tycker jag är goda.

    Handlar på gymmet och Willys som har bra priser!

    Kan ibland blir lite tjatig med för mycket varumärke-snack på bloggar tycker jag. Annars är det väl inget fel på saken.

    SvaraRadera
  3. 1. Shakes och bars har jag prövat, båda funkar bra. Det är både bra återhämtning och ger det man behöver efter en träning. Lite dyrt bara om man ska köpa shakes varje gång...:(

    2. Vanilj shakes är bäst och godast (Gainomax Vanilj eller MAXIM) :D

    3. @the gym eller livmedels butiker (Pulsen, ICA). Kan hända att man jag går in i pressbyrån då och då.

    4. sponsring är riktigt bra för då får man mer motivation utav att träna och att sträva efter flera tävlingar inom framtiden. Man gör också sitt bästa hela tiden för att representera sina sponsorer och det är bra reklam för dem också.

    SvaraRadera