fredag 27 april 2012

Pass nr 2 en fredag eftermiddag

Och så skulle jag ju också cykla hem igen från Södertälje.

Vädret var helt fantastiskt men nu började jag känna mig något sliten. Knäet gjorde faktiskt ont en aning och ryggen kändes. Men det var otroligt kul i alla fall. Mycket fint landskap! Totalt blev det 72,3 km i benen.


Innan avfärd vid Astras nya cykelgarage. Ja, det har vi faktiskt :)

Medbrottslingen Hasse som var i toppform. Kolla hans hoj!
Det har han bygd helt själv för en liten penn. Imponerande!

Vid Myrstuguberget, Albysjön.

3 kommentarer:

  1. Starkt jobbat! Min Garmin visar en maxhastighet på 50 km/h och många sträckor över 30 km/h. Om du inte sover gott inatt så är det något fel. Jag är glad att jag inte blivit helt värdelös på att cykla efter den långa sjukperioden. Säg bara till så gör vi rundorna igen, fast snabbare :-) Trevlig helg! / Hasse

    SvaraRadera
  2. Jag sov som en sten :) Klart vi ska cykla fortare nästa gång. Om jag bara cykla 1 väg nästa fredag så kan vi lägga all krut på det (om du hänger med vill säga...).

    SvaraRadera
  3. PS: du var stark som en oxe! Imponerande!

    SvaraRadera