lördag 6 oktober 2012

Packat klart!


Nu är allt inpackat i väskor. Jag har skrivit ut min packlista och antecknat vad som finns i vilken väska. I fall något går förlorat så går det fortare att ersätta.

65L-ryggsäck väger: 8,5kg
45L-ryggsäck väger: 6 kg
Kabinväskan väger: 7 kg
"Handryggsäck" + kamera

Jag har även valt att lägga in saker som jag värderar högt och svår ersättbar i min kabinväska:
- Sovsäcken
- Regnkläder
- 1 kort och 1 lång merinoull t-shirt
- Underställ, sport-bh, några trosor
- 1 par vandringsstrumpor
- Hela apoteket
- Vissa hygienartiklar, tex kontaktlinser
- All elektronik förutom extra objektivet

Skulle nästan kunna vandra med enbart detta i värsta fall inser jag nu - hehe. Fattas bara en ryggsäck och den kan man hyra!


Då kör vi nu!!!!!!! Vi hörs senast om 3 veckor igen :D

1 kommentar:

  1. Hej! Roligt att du lagt upp din packlista på nätet. Perfekt att jämföra med eftersom jag håller på med min egen just nu - också inför EBC! :-) Flyger med Qatar jag med, men först om en vecka. Vandra ska jag göra med http://www.hionlife.se/. Vem vet, kanske syns i spåret? :-) /Martin

    SvaraRadera