måndag 25 juni 2012

Liiiite schügen...

...på en rosebike...


Har på rosebikes byggd (konfigurerad) min alldeles egen racer:

- Rose Pro SL 3000
- Shimano Ultegra 6700
- Hjul: Shimano Dura Ace WH7900 C50CL
- Pedaler: Look Pedal Keo Classic
- Storlek: 57
- Styrbredd: 40 cm
- Styrstam: 100 mm
- Kurbelarmlänge: 172,5 mm
- Pris: 2527€ (1489€ utan extra hjul och pedaler)

Isn't it a beauty?! Snyggast är ju helt klart hjulen men de är nästan lika dyra som hela cykeln!

Har bokat personlig tid hos rosebikes måndag, 30 juli, kl. 10.00-11.00 med Andreas Looks.

Någon som har lite pengar över till mig? :)

5 kommentarer:

  1. Hur mycket behöver du låna? Det går att lösa och räntan är rimlig :-)

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva "Hälsningar Hasse" ovan.

    SvaraRadera
  3. :D Ja du, Hasse. Det beror egentligen helt på hur sjukt jag vill att jag klassas här hemma.
    Men visst är den snygg???

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg! Och kompetent! Dessutom skulle den skrika "Köp Mig!" om den kunde. / Hasse

    SvaraRadera
  5. Javisst skriker den det! Det hör jag t.o.m. utan att den kan prata! Men 25 000? Mamma mia!

    SvaraRadera