torsdag 22 juli 2010

Inget TSM-pass idag

Oh, vad trist. Missar mitt TSM-pass idag: 5 km snabbdistans. Som det såg ut igår var jag tvungen att jobba över idag. Packade alltså inte min träningsgrejer. Men under eftermiddagen fick jag då veta att det inte blir av under kvällen utan skjuts upp till imorgon bitti. Trist, hinner ju inte hem och hämtar min träningsväska :-( Jag får köra passet imorgon eller på lördag istället.

Dessvärre har jag ganska så ont i vänster vaden/frambenet. I tisdags körde maken min och jag lång-intervall passet: 4x500 meter inklusive 2 km uppvärmning och 2 km nedjogg. Det var tufft men jättekul.

Måste ta med mig mobilen på passet för att ta lite kort. Har märkt att min blogg saknar roliga kort...

Har dessutom vägd mig imorse: 61,7 km. Tja, det går i alla fall åt rätt håll men ett halvt kilo per vecka blev det inte. Fast det är väl svårt att säga vad man just tappar och när.

Behöver även börja styrketräna. Är jättedåligt på det. Men känner mig inte riktigt motiverat just nu att lyfta skrot helt själv. Det är mycket roligare med gruppträning som ju nu har sommaruppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar