lördag 11 juni 2011

93 km på cykel med Fredrikshof

Det var ingen piece of cake direkt, både klungkörning och konditionen hade jag dålig koll på i sommarvärmen. Vid ett tillfälle tappade jag och en äldre herre klungan och då var det i princip kört för oss. Men lika bra - för bort mot Tungelsta kom många jobbiga backar. Efter en riktig coca cola och 2 godisbitar (LCHF adjö) som jag njöt av i Tungelsta gick hemvägen lättare. Vi två körde rätt så bra ihop, snackade mycket cykel-nörd-snack. Det var kul.

Hoppas tillfället ges snart igen men resten av dagen måste jag vila nu. Vem vill bli sjuk av överansträngning?

Ville så gärna bidra med en fin bild på mig och cykeln men maken min hanterade inte mobilkameran på bästa sättet. Och så är jag ju så dåligt på att fota under resan/passet. Tycker det är lite småpinsamt. En annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar