torsdag 9 juni 2011

Full rulle igen

Efter en veckas latande så är det gamla vanliga nu återställt igen. Ikväll avverkas första TSM-passet inför halvmaran i 2-timmarsgruppen, på lunchen körde jag ett BP-pass där jag upptäckte att mina axelmusklar har förtvinat, igår på lunchspinningen spydde jag nästan och i måndags (nationaldagen) hann jag med 7 km distanslöpning och 36 km cykling mot Ekerö som kryddades av en SPD-vurpa på väg hem (för alla icke-cyeklnördar så är det en vurpa som uppstår av främst dumhet för att man inte har hunnit/tänkt på att ta ut fötterna ur sina SPD-pedaler).

Och så har man börjat vandringsträna igen. I början av augusti måste jag klara av att bära ca 15 km på ryggen (som sagt var, axlarnas muskler som är näst intill obefintliga). Igår började jag med att gå delar av min väg till jobbet med 5 kg på ryggen. Imorgon blir det då lite mer. Nästa vecka ännu mer, etc...

Nu är det hej och ho in till Stockholm - Stadion igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar